> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Sol...

Kommentarer (1)

2009-06-18 @ 15:32:59

... är det äntligen nu! Det har regnat hela förmiddagen! Men nu skiner äntligen solen lite, men det blåser fruktansvärt kallt.
Nu har alla gått hem från jobbet och jag är på väg, jag med. Hade en del arkiveringsjobb i eftermiddag. Det var så skönt att äntligen få ta tag i dom där högarna. Men nu är allt klart och det känns skönt! Är redo för måndagen nu med rent skrivbord (nästan iaf).

Har köpt lite jordgubbar med mej hem, tänkte bjuda på resten av familjen till kvällsfikat. Jordgubbar och glass!  Även en liten midsommarblomma till sambon fick det bli och en "Grattistillkörkortetbukett" till Bella!


Redo för helgen? Ja, det är jag!

Kommentarer

Postat av: ella

köpte jorgubbar jag med=)kram ha en fin kväll här är d spöregn hihi men d göör inget.tända ljus å mysa endå.

2009-06-18 @ 17:21:14
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback