> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Solen!

Kommentarer (3)

2009-06-22 @ 10:23:13

Solen ger en massa vitaminer och extra ork när det känns jobbigt. Det märken man en sån dag som idag! Vad glad man blev när man tittade ut och himlen var blå och solen gassade redan kl 6 i morse!  Synd är att man sitter bakom lås och bom! På jobbet alltså... hihi! Det får väl bli en promenad på middagsrasten!

Igår kväll färgade jag håret. Det blev kastanj! Men man blir allt lite överraskad när handduken viras av! Hur blev det? Blev det bra? Det kliade som tusan i hårbotten så efter den "kuren" tappar man väl allt hår... Nja, det blev ganska bra, men mörkare än vad jag tänkte mej.


Jag längtar verkligen efter semester nu, men det känns fortfarande ganska avlägset... Läste på Julie´s blogg (en av bloggvännerna). Hon skulle åka till Thailand och hade lagt in en underbar bild på en Thailandstrand.  Man önskar verkligen att få åka till ett annat land. Även om den svenska sommaren är härlig, så är det miljöombyte att få komma iväg någon annanstans, till en annan kultur och till annat väder (om den svenska sommaren är som den brukar). Det ska bli av någon gång... det lovar jag, mej själv...


Kommentarer

Postat av: HERMELIN

okeej , tråkigt :/

jag vet inte rikgigt, ska gå ut och njuta av solen !

2009-06-22 @ 10:33:13
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Postat av: Jolbi - fashionillustrator

Jo det var riktigt lyckat, full rulle hela tiden så man är glad att man va lite extra ledig (fast jag hjar varit ledig i 1,5vecka).

Ska jobba idag, bara 2 veckor till semestern längtar



Kram!

2009-06-22 @ 10:47:30
URL: http://jolbi.blogg.se/

Postat av: [lisa bjernhagen]

Jaså :) nej det blir ju sällan som man tänkt kanske... men blev säkert bra ändå! Ha en bra dag :) jag ska ha detsamma.

2009-06-22 @ 12:47:01
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback