> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tisdag

Kommentarer (0)

2009-06-23 @ 08:24:57

Idag på vägen från Mellbystrand in till Laholm, var det någon som kört på en liten, liten kaninunge. Den låg vid mitträcket och vred och vände på sej. Fy tusan vad hemskt och jag hade sådana samvetskval resten av vägen. Det är ju inte meningen att djur ska ligga och lida, men jag skulle inte själv kunna slå ihjäl ett djur, tyvärr. Tänkte man kunde ringa någon, men vem?? Polisen kör väl inte ut på sådana smådjur? Helt förtvivlad blir man i alla fall...

Ännu en strålande dag med sol och värme. Så skönt och mycket lättare att komma upp idag än i går. Igår hade sambon gjort Bruna Bönor och Falukorv. Det är en underskattad rätt. Det smakade förträffligt! Idag tror jag det blir Nypotatis och Sill!

Tänkte köra inom Halmstad och kolla på en ny tröja, eller tunika, ev ett linne. Har ett par Baggyjeans som jag inte vet vad jag ska ha till. Tänkte att ett linne och en kofta passar till? Får se...

Annars blir dagen lugn, hoppas jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback