> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Torsdag

Kommentarer (1)

2009-06-04 @ 06:36:10

Idag är det lång jobbedag! Vi ska ha personalmöte på jobbet och i morron (fick jag reda på, igår), att den där utredning som dom hållit på med om den psykosociala arbetsmiljön, ska presenteras... Spännande!

I tisdags låg vår båt på sin plats och motorn hade Micke fixat så den gick igång. Härligt att höra det där dunket och jag skulle kunna åkt ut på havet, på studs! Längtar efter att få fiska där ute...

På middagen idag måste jag gå och ta kort för att förnya mitt körkort.

Jag skriver mer lite senare, nu ska jag dricka upp kaffet och göra mej i ordning. So long!

Kommentarer

Postat av: Elena

Vad jobbar du med? (:



Hoppas du får en toppendag.

2009-06-04 @ 12:37:12
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback