> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Virus i Bataljonen

Kommentarer (1)

2009-06-28 @ 00:22:10

Idag sa min sambo, Micke: - Jag har en överraskning till dej! Sedan tog han fram biljetter till Virus i Bataljonen. Den går nu på Vallarnas Friluftsteater i Falkenberg. Den var riktigt rolig. Jojje Jönsson och Claes Månsson var dom stora stjärnorna. Det var genrep, vilket innebär att biljetterna är billigare. Det var kul för dom skrattade eller snarare fnissade lite så dom andra i gänget kom av sej.



Innan idag klippte jag gräset, Bella fixade kaninerna, klippte klor m m. Sedan var jag o Bella och handlade så vi kunde grilla lite. Sedan cyklade vi iväg till Vallarna och Bella var hemma hos Frostiz.

När vi kom hem käkade vi jordgubbarna och melonen sm vi egentligen skulle haft till efterrätt. Det var gott och svalkande.
Nu är det dags att sussa. Bella sover redan, hon ska jobba i morron, söndag. Sedan är hon ledig till torsdag. Vilket skönt schema med sådana arbetstider.

Sov gott folks!

Kommentarer

Postat av: ella

gott med melon i värmen=)ha en skön söndag

2009-06-28 @ 10:07:37
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback