> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Kommentarer (0)

2009-03-19 @ 10:08:20

... jo tack, det känns bättre i huvet i dag. Skönt. Har sovit som en stock i natt och inte drömt något eller nåt sånt. Det är tacksamt...

Möttes av en strålande sol när jag kom ut och det var sååå härligt!  Var tvungen att tanka bilen på vägen och när jag kört en stund på motorvägen så såg jag i backspegeln att det såg ut som att tanklocket inte var stängt. Var tvungen att köra av och stanna för att titta efter. Nää då, det var bilens "dörrhandtag" jag sett!!!  Tala om att känna sej som ett "pucko"!

Ikväll blir det Ghost Whisperer! Hurra!!!
Gud vad jag gillar den serien! Vet inte vad det är men jag bara gör det!


Här är min topp 5 lista på bästa tv-serier/filmer:

1.Ghost Whisperer
2. The Holiday
3. Ps. I love you
4. Grey´s anathomy
5. You´ve got mail



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback