> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Fint i trädgården

Kommentarer (1)

2009-03-29 @ 17:35:34


Vi har varit ute hela eftermiddagen och fixat och donat. Har planterat fint med vårblommor i krukorna och lagt bark i en del rabatter men nu är man som sagt lite slut... Min rygg värker ännu mer nu så nu blir det en varm dusch och lite ompysslande av mej själv.

Ska färga håret och sedan ska vi käka nudlar och wokade grönsaker. Ska bli mums!  Här kommer lite bilder från dagens arbete:

Lite vårfint på trappan

På baksidan. Men vem har satt vårskorna utanför?

 Å här har jag "lekt" med mobilen, som vanligt!

Detta håller jag på med, just nu...


...   medan Micke kollar på Formel 1!


Ska se om jag vågar visa resultat på håret senare... Just nu väntar jag på att klockan ska ringa så jag får tvätta bort den här "skiten". Det kliar som tusan! Men vill man va fin... ja ni vet...

Kommentarer

Postat av: Helena

Åh så fint det blev! Jättefina tröjor du hade köpt också. Det var väl hustomten som ställde sina dojor på trappan? Nu ska jag kolla på Van Veeteren och soffmysa lite innan det är dags att gå och lägga sig. Ha det gott! Kram Helena

2009-03-29 @ 21:15:11
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback