> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Godmorgon!

Kommentarer (1)

2009-03-23 @ 08:10:43



Nu är det ny arbetsvecka, puhh. Ser redan fram emot fredan på ett sätt. Det är strängt att gå upp tidigt varje dag och vara alert hela dagen. Idag var jag på jobbet tidigt. Ska gå hem tidigare idag med. Ska vara hårmodell för Bellas kompis Amanda. Hon praktiserar på en hårsalong i Halmstad och behövde "kunder". Så det ska bli spännande.

Fast det bara är snart 4 veckor sedan jag klippte mej så känns håret lite platt och långt. Jag älskar ju annars att gå till Anna på Harvard´s, så det känns väl lite grann som jag sviker henne. Men sedan kan jag känna också att Amanda behöver träna på riktiga människor så då får man ju ställa upp, eller hur?

:)

So long!

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Hoppas att du får en fin dag!Jag längtar också redan till fredag!

2009-03-23 @ 09:19:08
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback