> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Härliga Söndag

Kommentarer (1)

2009-03-29 @ 11:28:31

 Härlig frukost!

Har haft en lång härlig frukost idag. Vaknade ganska sent och kände att ryggen var "sned". Jag tror jag legat konstigt i natt. Får se om det rättar till sej när jag går ut och gör lite kroppsarbete. Har lite att göra i trädgården idag.  Ska passa på att släppa ut kaninerna med, för solen lyser och det är vindstilla! Så härligt!!!

Jag skulle ju köpa en kavaj (blårandig) på H&M. Jag provade den igår. Den passade mej inte! Den hängde som en "lase" på kroppen, men armarna satt som klistrade och den stramade över just armarna. Jag är nog skapad på ett konstigt sätt, för mej satt den inte bra på, så det blev 2 fina toppar istället.

Top från b-young...vit och svart/blå

Kunde inte bestämma färg så det fick bli två!

 Samma fast i färgerna blå/lila

Här kommer lite inredningsbilder med från "Das Haus" (inte dasset då alltså, hihi).

Myspys en lördagskväll...

Man kan hitta billiga fina saker på Gekås!

Denna ropade vi in på auktion! Låg i en låda som kostade 20 kr. Det är något speciellt med denna...

Kolla här alltså... papparkakshuset står kvar. Det finns rivningslov på det men ingen har tid att komma och ta itu med det...

 Påsk och allt på en och samma gång...

Jaha, nu kallar "utelivet". Ska passa på att njuta i solen och fixa lite ute och sedan får insidan sej ett lyft. Sedan blir det som sagt utsidan på Jeanette som får sitt...



Kommentarer

Postat av: Nina

jag förstår dig faktiskt. jag kommer knappt ihåg hur han var från början?? hur ska man då minnas ordentligt då de blir äldre. men skoj då de blir äldre med. samtala mer med dem. nu ligger han ju bara å "pratar" och man förstår inte ett dugg =)



min mormor var frisk. å så blev hon dålig då satte sig på en stol som kollapsa. hon slog sig och sen så blev hon dålig å kom aldrig ur det. så läskigt. inge skoj då de försvinner i från er mer å mer. är ju inte så mkt man kan göra. men man blir ledsen iaf. oavsett ålder.



har haft en helt ok måndag. solen var ju iaf framme :D tack för omtanken!



hoppas du får en fin dag du med!

2009-03-30 @ 16:16:44
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback