> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Härliga söndag!

Kommentarer (1)

2009-03-22 @ 10:48:53

För några månader sedan, bara, så tyckte jag söndagen var en trist dag. Det var mycket för att jag hade lite ångest för att man skulle jobba igen, dagen efter. Men jag har bestämt mej för att söndagen faktiskt är en härlig dag! Man kan bara lata sej, ha absolut inga krav på sej, kolla på film, småpyssla lite. En ganska bra dag, med andra ord!

Först en härlig frukost med ostsmörgås och två stora koppar kaffe, lite slötittade på tv och sedan nu, lite småbloggande.


Idag  blir det lite trädgårdsarbete, tror jag. Har två kaniner där ute som behöver lite ompysslande och lite motion.


 Här är Viktor ute på en tur i växthuset

 Här är det Noel´s tur att rasa runt i växthuset


Så hela dagen ligger orörd framför oss och det är skönt. Kollade lite på Robinson igår kväll. Vet inte riktigt vad man ska tycka. Lite töntigt faktiskt. Vad hade dom väntat sej, dom som ställde upp? Ett paradis, med sol och bad? Inställningen verkar ju lite si så där. Får se om det blir bättre kommande program.

Tjipp o hej leverpastej!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Vilka fina fynd ni gjorde på loppisen, speciellt monchiccin!

Kram Syrran

2009-03-22 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback