> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hög som ett hus...

Kommentarer (1)

2009-03-18 @ 19:34:16


Har haft huvudvärk i tre dagar i sträck. Jag har tagit två panodil nu och en Dexofen för jag hade huvudvärk som tusan när jag kom hem. Dexofenen är en värktablett som man ska ta tillsammans med panodil, alltså ingenting farligt, men den hjälper bara om man tar den tillsammans med Panodil eller liknande. Så det gjorde jag. Och deeet hjälpte kan ni tro. Jag gillar inte att ta en massa tabletter, men nu var jag så trött på huvudvärken och tänkte att jag inte hade något att förlora. Jag är helt "groggy" nu, men så där härligt "groggy " (vågar knappt skriva det, för ni tror väl att jag är värsta knarkaren) och huvudvärken är som bortblåst!
Alltså "hög som ett hus", hihi.

Det är stressande på jobbet, som vanligt, tror det är därför jag har ont i huvudet. Man spänner sej, omedvetet, sitter ju vid datorn hela dagarna. Nästa vecka ska vi få reda på våra nya löner. Om det blir någon ny lön? Det kallas lönesamtal, men det är ett lönebesked man får. Men jag tänker ta upp ett och annat med "chiefen".

Önskar lite mer i lönekuvertet nu...


Nu ska vi kolla på "Halv åtta hemma hos mej" och sedan blir det städtanterna, Marie-Louise och Marléne. Ska häva i mej en kopp kaffe nu för det känner jag att jag behöver.

See you later, alligator!

Kommentarer

Postat av: Anna

Hejsan!

Visst får du beställa smycken om du vill!=)

Det är bara att du mailar mig med önskemål om hur du vill att smycket ska se ut, så återkommer jag med ett pris och ev. frågor sen.

Mvh Anna

2009-03-19 @ 08:21:18
URL: http://pyssel-och-trams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback