> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Igår...

Kommentarer (4)

2009-03-04 @ 10:36:11

... blev det inte mycket till "bloggande". Var hemma relativt sent för jag kom iväg sent från jobbet. Men när jag äntligen var hemma hade sambon lagat en underbar Chilliconcarne! Det smakade mums och jag har t o m med mej rester till jobbet idag... lyllost mej!

Sedan kollande vi lite på "Halvåtta hemma hos mej" sedan Z z zZzz jag, sååå typiskt! Vaknade till  en gång av att "drägglet" rann från munnen ner under hakan!! Usch fy, så gööör bara inte fina flickor!!!!

Vaknade på "riktigt" lagom till "House", då sambon väckte mej för han hade köpt min favviskaka "Mandelkubb" som han bjöd mej på och en stor kopp kaffe! Kan dagens avslutas på ett bättre sätt?

Sedan blev ju jag klart pigg, lagom till vi skulle lägga oss, så då satt jag inne på YouTube och kollade och lyssnade på min nya hittelåt "Hvad Nu Hvis"... Spelade rätt högt, om man säger så. Då sa sambon: - Är det inte bättre att du sitter  tidigare och spelar och lyssnar på musik, istället för att somna på soffan vid åtta? Självklart är det det, men jag var bara tvungen att lyssna en gång till på just den låten som är sååå bra!

Idag händer det inget speciellt vad jag vet. Ska posta ett litet paket till en "liten kompis" (ungarnas kusin) på 11 år som nyligen opererats. Tänkte hon skulle tycka det var kul med en liten present, som kom i brevlådan.

Idag vill jag "Hissa" och "Dissa", för jag blev så uppretad igår, för vissa saker!

 Jag vill "Dissa"...

... föräldrar som inte tar ansvar för sina barn, utan bara lämnar över och skyller ansvaret på andra (skola, samhället),  när det "går fel" för barnen.  Har du satt barn till världen, så ta hand om dom och ställ upp för dom, så mycket du kan i alla fall!  Både i med- och motvind!

  Jag vill "Hissa"...

... mina egna barn, mina underbara vänner Sussie och Britt-Marie A, syrran och resten av min familj och min underbara sambo! För att dom alltid ställer upp och alla är så underbara! Det är en dröm och en ära att få vara medlem i denna "klubb"!

Hej svejs lingonrace!




 Våren är här! Och IDAG har jag mina svarta gympadojor... med diamanter!

Kommentarer

Postat av: Helena

Härligt, det där är verkligen ett vårtecken. Önskar dig en jättebra dag!

2009-03-04 @ 11:53:27
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Sussi

E verkligen lite avis på dina svarta gympadojjor med diamanter på!!!! Lyx! Men de e du värd! Ikväll ska ja å Micke på bio! Glad e jag. Har inte hänt på ja åratal!! Puss å hej gurkleverpastej! haha!

2009-03-04 @ 16:18:27
URL: http://suesieque.spaces.live.com

Postat av: BJERNHAGEN

Kul o höra :) bild ska väl tas, men annars kan du gå bak i arkivet och se hur det såg ut när jag precis färgat blått förra gången.



Härligt värre! Lite vår-feeling här med.

2009-03-04 @ 17:20:18
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Postat av: Helena

Jättebra låt...dom är duktiga på musik danskarna. Sov gott! Kram Syrran

2009-03-04 @ 22:08:26
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback