> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Jag överlevde...

Kommentarer (0)

2009-03-31 @ 22:02:21

... dagen, men det var knappt!

Är så trött, som en däckad elefant, eller nåt... Jag har haft sån sprängande huvudvärk hela dagen och ögonen har bara velat trilla ihop. Har haft skitmycket att göra på jobbet, så jag var inte på väg hem förrän ca 17.30! 

Imorron kommer det hända en del på jobbet. Företagshälsan ska analysera vad gäller det psykosociala klimatet på jobbet! Det har varit lite turbulent om man säger så, men äntligen är det någon som lyssnar på vad man säger, tror jag i alla fall. Någon som sitter på andra sidan och som förhoppningsvis, kan hjälpa oss. Det är inte "oss" det är fel på, om man säger så, det är mer i... ... som problemet ligger. Skitjobbigt att prata om här, men hoppas det vänder nu, för något radikalt måste göras, innan vi alla går under. Förhoppningsvis kommer det något gott utav alltihop.

Tänker än en gång på hur mycket musiken betyder för mej. Jag har fått en helt underbar skiva av min dotter som verkligen är en blandad, härlig mix av dom bästa låtarna! Allt från Tanya Tucker till Sean Kingston. Man blir så glad av musik. Det är min mormor som lärt mej att älska musik. Jag har haft musiken med mej sedan barnsben. Mormor sa alltid att jag kunde låtarna efter att jag hört dom en gång på radion. Vet inte riktigt hur sant detta är, men när jag tänker tillbaka på min barndom så är det mycket musik, i alla fall!

Nu ska det sussas! Kan tro att jag kommer somna direkt!

Goodnight music lovers!
                      Hi5 and Myspace Glitter Graphics: Dividers

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback