> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Latsöndag

Kommentarer (1)

2009-03-08 @ 17:15:07

... har vi haft idag. Så skönt. Har inte gjort ett skit alltså. Vi vaknade sent. Det öösregnade här och var jättegrått ute, ja nästan mörkt. Vi käkade frukost, sedan kollade vi på "Låt den rätte komma in". Sedan var vi en sväng på Fynda för vi skulle kolla lite högtalare till Jonte. På vägen hem köpte vi varsin Semla som vi fikade på och nu har Micke somnat på soffan och jag ska ta en dusch så det inte blir så sent med duschandet i kväll.

Hade tänkt att käka spagetti och köttfärsås sedan. Efter det blir det Beck på tv:n tror jag.

Har inte så mycket mer att tillägga alltså. Men får se, kanske det händer nåt spännande, då skriver jag mer, självklart.
Har beställt en grej till håret som jag ska testa idag. Det heter    Weather Protect Dew drops. Ska tydligen göra underverk med håret.  Hör bara: "Glisten shine and reflect. A little drop of miracle dew will help make your hair stronger, smoother and silkier". Bör göra underverk till ett torrt hår eller hur? Så det ska jag testa nu.

Have a nice evening!

Kommentarer

Postat av: Ninacian

Hej Jeanette!



Vad trevligt du har det här.

Hit återkommer jag gärna.

Mycket läsvärt hos dig.



Tack för kommentar hos mig som jag tyvärr varit sen att replaya pga. en lång bloggpaus.



En kram till dig.

2009-03-08 @ 17:38:34
URL: http://blogg.passagen.se/ninacian/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback