> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Loppisfynd!

Kommentarer (3)

2009-03-21 @ 17:27:01

En del loppisfynd blev det idag. Jag o Micke var en sväng i Halmstad. Kul kul! Var på två loppisar. Hittade lite gosedjur till Frostiz och sedan lite till oss själva. Fick många saker för 60 kr faktiskt!

Gynnade Is Halmia mest. Här är lite bilder på fynden:
 En liten Monchicci. 5 kr! Denna sitter på Bellas rum nu...

 Färdigt påskris med virkade kycklingar o hjärtan! 10 kr!

 Jättefin bricka med rosor. 20 kr!

 Bra kokbok. Tänkte ge den till Jonte...

 En bakbok till mej själv.

Gynnade Amnesty lite. Två gosedjur och en grillmotor! Dom har jag ingen bild på.

Det var Loppisfynden, det. Sedan hittade jag ett par mockastövlar på rea. 99 kr. Skitsnygga och jättesköna.

 

När vi var på flygstaden kom det en Ferrari körande. Det var Per Gessle himself med son. Har haft en kanondag. Men nu är vi åter hemma hos Frostiz som blev glad för alla gosedjuren. Nu ska vi bara ta det lugnt och kolla på Robinson så småningom.

So long!





.

Kommentarer

Postat av: Warg

Tycker också att det är jättekul att gå på loppis. Man hittar ofta en massa kul prylar där.

2009-03-21 @ 19:56:15
URL: http://blogg.passagen.se/ulvr/

Postat av: Malin Sofia

Hej! Ville bara säga att jag väljer Veckans blogg idag och påminna dig om att du är med i dragningen eftersom du kommenterat hos mig den här veckan.



Ha en bra dag! //Malin

2009-03-22 @ 09:10:25
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Vilka fynd, kul med loppis. Jag hörde just på TV att det skulle bli ett litet bakslag i vädret, men det är väl typiskt för den här månaden. Nästa helg skall det tydligen bli fint och varmare igen.Tänk att Gessle susar omkring i en sån bil, men han måste väl förstås både spendera och njuta lite av alla sina miljoner, de problemen har man tyvärr inte. Hoppas att du får en skön söndag!

2009-03-22 @ 10:29:00
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback