> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

♥ mamma ♥

Kommentarer (2)

2009-03-10 @ 09:58:03

Idag känns det väl bättre, tror jag. Hoppas det bara blir bättre och bättre för varje dag nu. Vill ju att alla ska må bra och väl, speciellt dom i min närhet. 

Pratade med mamma länge i telefon igår. Hon är toppen, min mamma. Pappa med, för den delen, men mamma är ändå mamma. När man pratat med mamma blir man alltid på bättre humör. Hon får en glad och det känns jättebra att få lätta sitt hjärta för henne.

Micke är en annan person som är superbra på att lyssna och komma med små goda råd eller bara trösta. Han får mitt hjärta att klappa fort och det är fantastiskt att få ha honom nära. - Var har du funnits i hela mitt liv? brukar jag fråga honom. Då svarar han: - Jag finns i resten av ditt liv...

igår var Jonte och hälsa på. Vi köpte högtalare och förstärkare på Fynda. Han fick ett jättefint paketpris. Sedan fikade vi lite hos oss innan han körde till Laholm igen. Han är så gullig och fin Jonte. Han är alltid så glad när han är hemma hos oss. När han kom hem och packade upp högtalarna, var den ena högtalaren sprucken, under själva gallret. Så det blir för mej att byta den idag. Typiskt, men det är sånt som händer.

Jaha, jag kommer skriva mer senare, var så säkra.
Tjingeling!


 Frostiz, väntade över en timmer på att Jonte skulle komma tillbaka, efter han kört från oss igår kväll...

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon!Svar: Ja det var bara att klä sig varmt med som du säger med halsduk och mössa, hoppas att det var det sista bakslaget, men vi kanske får räkna med fler eftersom det bara är mitten på mars.Ha en jättefin dag!

2009-03-10 @ 10:05:36
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Sussi

Tjenixen, ja du mammor är helt klart underskattade!! Vet inte heller vad jag skulle göra utan min. Tack för mailet ditt, läst men inte orkat svara. E rätt kass så det får bli en annan dag. Men tänker på dej! Kram Sussi

2009-03-13 @ 09:45:14
URL: http://suesieque.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback