> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Ny dag...

Kommentarer (1)

2009-03-11 @ 09:56:54


... som började, visserligen med ett litet snötäcke utanför och bilrutorna fick skrapas, men ändå, en aning om vad som komma skall...  Medan jag gav kaninerna lite nytt vatten och varsin brödbit att knapra på, hann jag faktiskt känna att det trots allt, var lite vår i luften. Härligt!

Idag tror jag inte det händer något speciellt. Jag tror inte på horoskop men nu börjar jag undra...? På fikat idag pratade vi om ditten o datten, men kom in på färger till barnrum, tapeter m m. Jag sa att rosa är en färg som jag aldrig gillat precis (även om jag tycker det är fint på andra, men inte på mej eftersom jag är en "rödhätta"). Min dotter har aldrig haft rosa heller... så rosa har inte varit nån dominderande färg i mitt liv...

När jag kom tillbaka till arbetsplatsen kollade jag lite i tidningen. Ögonen föll på horoskopet, oundvikligt. Där stod att idag kommer det att hända trevligheter. Mitt lyckotal är 6 och min lyckofärg är.... rosa!

Så idag är det kanske jag som ska masa mej iväg och köpa mej en lott? Eller vad tror ni?

Tjingeling!


ps. kom på en sak till... min bloggsida är ganska rosa eller hur? Konstigt... jag gillar ju inte ens rosa...
Det är dags nu... jag ska bli rik idag! Hihi!

Kommentarer

Postat av: Ninacian

Skynda! Skynda!

Klä dig i rosa eller köp rosa lotter.

Eller färga håret rosa vetja11



Antingen blir någon kär i dig eller också blir du mångmiljonär.



Lycka till!









2009-03-11 @ 16:08:10
URL: http://blogg.passagen.se/ninacian/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback