> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Sen kväll...

Kommentarer (0)

2009-03-23 @ 22:38:49


.... var hos Amanda, jag o Bella, blev finputsad i håret, av Amanda. Min tur idag alltså. Bella blev jättefin i sitt och jag tyckte mitt blev bra med. Det blir nog en bra frissa av Amanda, så småningom. Hon är ju bara inne på sitt 2:a år.

Sedan käkade vi Nudlar, wokade grönsaker och vitlöksbröd. Det var inte dumt. Efter det blev det en kopp kaffe och en kaka. Vi kollade på "Spårlöst". Man kan inte bli annat än rörd, när en liten tjej hittar sin pappa, efter typ 20 år!

Nu kollar vi på "Ballar av stål" (sådär idag) och sedan är det dags att sussa.


♥Jonte
♥Bella

Längtar till Påsken nu, lite ledighet m m

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback