> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Som en ny människa...

Kommentarer (1)

2009-03-10 @ 21:49:14


... känner jag mej nu, efter en dusch, varmt kaffe och ett stort varmt täcke att krypa under. Ska bli underbart!
Är så trött, har varit det både i går och i dag. Jag tror det tar på krafterna när man har lite oroligheter i kroppen.

När jag kom hem körde jag och Micke bort till Fynda för att byta Jontes högtalare. Det gick jättebra och han fick en ny, fin!

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen? Man är bara på jobbet hela tiden känns det som. Rätt som det är har en hel vecka gått. Då är det helg och helgen går ännu fortare... Men vi har mycket att göra på jobbet, så tiden går fort. Det är bra...

Nu ska jag inte sitta här och ta din dyra tid i anspråk.

Skeppohoj, choklado´boy!


Det finns vissa personer jag älskar över allt annat... Dom har en speciell plats i mitt hjärta och där finns dom för evigt bevarade... Jonte och Bella, det är ni!

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Oh vad skönt det lät, hoppas att du har sovit gott och att du får en fin onsdag!

2009-03-11 @ 08:51:55
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback