> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

6 månader...

Kommentarer (4)

2009-05-13 @ 11:47:16

... har jag snart bloggat! Tänk vad tiden går fort! Det är skönt att ibland få skriva av sej och sedan gå vidare med någonting annat. Har skrivit lite tråkiga och trista inlägg ibland, bl a när man känt sej deppig m m. Ibland har det blivit desto gladare inlägg, som tur är kanske, mer ofta... än dom tråkiga.

Det är kul att blogga. Jag skriver inte så mycket för att andra ska läsa utan mer för mej själv, som en liten dagbok, typ.
Jag har däremot blivit positiv överraskad över alla gensvar man ibland fått och en del "blogg-vänner" återkommer med små trevliga inlägg m m. Det är uppskattat!

Snart är det middagsrast. Får se vad det blir för något gott idag att äta. Är lite småsugen nu, precis som alltid vid denna tiden.


 
Idag gör jag vågen för "bloggandet"!

Kommentarer

Postat av: mia

Ja hoppas verkligen att hon kammar hem hela skiten =) hon är ju så bra å låten med =)



jag gillade bla turkiets tror den kan komma långt.

Men men det återstår att se =)



Hmm kom precis på att det blir en liten krock med Robinson men men man får väl Zappa hahaha..



ha en bra dag du med å ta hand om dig..Kram

2009-05-13 @ 12:22:14
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmiddag! Javisst är det kul att blogga. Jag har hållit på sedan november 2006, tyvärr har jag ju raderat alla inlägg för ett tag sedan, då jag blev hotad med att få böta för bilder jag haft under åren! Det visade sig vara en bluff (tror ja i alla fall), men nu får det vara som det är. Tycker också den kan fungera som en ventil och dagbok och kul att få lite nya "vänner" oavsett, ålder och utseende, det gillar jag. Inga fördomar här inte. Ha en jättefin fortsättning på dagen, kram!

2009-05-13 @ 12:35:41
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Trixie

åh vad kul att du trivs bra med att blogga! jag gör det också mest för min skull, det är kul att skriva lite då och då :) väldigt svårt att få sin blogg att bli populär idag, över 2000 nya bloggar varje dag..



Idag är jag ledig, skönt - efter många dagars jobb. Sen blir det jobb imorgon sen ska det bli skönt med en ledig helg, ska ut på fredag ska bli riktigt kul, endast tjejer ;)



Javisst man blir som en ny människa när man klippt sig eller fixat till sig.. :)

2009-05-13 @ 13:06:29
URL: http://triix.blogg.se/

Postat av: ella

ja ingen direkt värme å färgen ja fick e snart borta ju..=)men snart får vi hoppas värmen återvänder ju;)hungrig jag med nu.ha en fin dag=)ja d e skoj man hittar ju vänner på bloggen med.

2009-05-13 @ 13:13:22
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback