> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Avtackning

Kommentarer (3)

2009-05-20 @ 10:57:50



Har precis haft avtackning av en av mina gamla arbetskompisar, som nu skall börja ett nytt jobb. Igår eftermiddag var det tårtkalas och nu på förmiddagen var det smörgåstårtkalas. Mums!!
 


Det är trist när gamla arbetskompisar slutar, men så är det ju. Allting kommer och går, här i livet. Gamla arbetskompisar som besitter en kunskap som är svår att ersätta. Men det är ju också en del av det hela. Det kommer nya personer, som med tiden får samma kunskap som dom "gamla"...  Jag har varit på samma arbetsplats sedan 1987! Tala om att snart tillhöra "inventarierna". Jag vet inte om jag besitter någon speciell kunskap, men ett och annat har man ju lärt sej under alla år...


Kommentarer

Postat av: julia

Vad jobbar du med?!

2009-05-20 @ 13:14:54
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: mia

Åh härligt med massa fika =)

Hur går det med eran nya fiiina bil då???



Jag är ledig 2 dagar sen jobbar jag i helgen men men det får väl gå =)



Här är det soligt men ser ut som att det kan komma en & en annan skur snrat =/ blir väl lagom tills jag ska cykla hem brukar aldrig slå fel hehe..



ha en fin fin dag.Kram Mia

2009-05-20 @ 14:03:28
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Postat av: ella

ja så är ju livet bara=)

hoppas du får en bra kväll nu=)underbart väder idag!

2009-05-20 @ 16:03:46
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback