> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Fredag!

Kommentarer (3)

2009-05-29 @ 10:40:18

Idag är jag rejält trött... somnade på soffan igår kväll när vi skulle titta på Grannfejden, så jag missade precis allt! Bella hade haft en trevlig fest igår med kompisarna i alla fall. Jag körde inom Eurostop igår för att byta hennes tröja till en större storlek. Hittade då lite annat till henne med... som jag inte kunde låta bli att köpa... exciting va? Hihi!

Idag har jag kört med nya Volvon. Den gick som en klocka! Härlig att köra faktiskt, låg som en liten "kloss" på vägen, som en liten leksaksbil! "Lillebror" tror jag att jag ska kalla den.  För man känner sej ganska stor när man sitter i den...

Idag är det då äntligen fredag! I kväll blir det fest!  Glitter o Glamour! Hur ska detta sluta? Kul ska vi ha i alla fall.
Jag ska ju köra hem, som sagt, så det blir alkoholfritt för mej! Jag kan ha kul ändå, vill jag poängtera... Vi ska på förfest kl 17 och kl 18 drar hela "showen" igång, hihi. Vi ska vara på innergården här på jobbet. Förra året vid denna tiden hade vi en liknande fest, då var det tropisk värme, upp mot 30 grader! Vilken härlig kväll. Det är ju inte lika varmt idag, men men, värmen lär vi väl hålla med allt dansande och dom som har "tankat" blir ju varma av det, haha! 

Jag önskar alla en härlig dag! Vet ju inte om jag hinner blogga mer. ¡Hola!




Sä här lär vi se ut senare i kväll...

Kommentarer

Postat av: ella

hihi ja engång hos syster när ja hängde upp lakan på tvättlinan ramla en långbent spindel ner i ansiktet på mig!!!!fyy då fick grannarna iaf se mig springa å bete mej som en idiot;)

ha en underbar fredag!

2009-05-29 @ 13:43:06
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

här blire lugnt med mys ute bara;) å tacos ikväll.sola ihelgen ut å ha picnik å sånt.kram!!

ja klart man kan ha skoj utan att dricka ju=)

mår man bra dan efter med.

2009-05-29 @ 14:15:33
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: mia

Halloj =)



Läget är under kontroll med mig =)



Åh va häftigt med en fest i det temat =) hihi du får glittra lite xtra i kväll då lite mer än vanligt typ =)



Kul att bilen går bra, ja den är verkligen toppen skön att köra, vi trivs bra med den modellen =)



Ha en toppen kväll nu å parta åt mig åxå ok?? hehe



Ta hand om dig..Vi hörs! Kram Mia

2009-05-29 @ 14:19:20
URL: http://mizzmias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback