> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Helkul...

Kommentarer (1)

2009-05-22 @ 21:33:18


... har vi haft idag. Igår kväll kom ungarna med tåget. Vi fikade lite rabarberpaj och vaniljglass. Sedan kollade vi på "Allt flyter"... Den var väl sådär, för efter halva filmen somnade jag. Bella väckte mej genom att fråga - Mamma, var den bra?
- japp, jättebra, sa jag yrvaken...

Idag väckte jag alla med nybryggt kaffe och nyköpta frallor! Det var nog uppskattat tror jag. Sedan iväg till Kungsbacka!
En båtaffär hade gått i konkurs och då passade Micke på att köpa en badbrygga till båten. Kostade normalt 8000 kr!!!!!
Han fick den för... 800 kr! Tala om k a p !!!!

Efter det var alla hungriga och vi käkade på Kungsmässan. Buffé, en blandning av Tex Mex, Pizza/Pasta, lite kinesiskt med dricka. Efter det ingick efterrätt och kaffe! Sedan köpte Jonte 4 tröjor, Micke köpte linneskjortor och jag köpte den där koftan på BikBok jag ville ha, till personalfesten. Sedan åkte vi hem till Fynda och sedan Apoteket.

Sedan skulle ungarna åka hem med tåget. Fattar inte SJ riktigt. Två ungdomar, enligt datan, på SJ:s hemsida, skulle åka för 158 kr. När vi kom till stationen och skulle beställa 2 ungdomsbiljetter på automaten där, kostade det 222 kr!!! Fattar inte hur det hänger ihop?? Ska ta och ringa till SJ och fråga. Nu blev det så att ungarna hoppade på ändå, utan biljett, och skulle iså fall köpa på tåget. Men ingen kom och frågade efter biljett så...

Jonatan, från studenten förra året....

Bella...

Underbara barn har jag i alla fall! Dom är så rediga... Behöver jag tala om att jag älskar dom?

Nu ska vi bara slappa. Har vi tur kommer det någon sevärd film men annars får vi väl ta vad som bjuds. Ska käka lite av resterna på rabarberpajen och dricka lite kaffe nu.

Gonatt och hej o hå o luden tå!

Kommentarer

Postat av: julia

Åh ni verkar ha så fin relation =)

kramar

2009-05-22 @ 22:27:28
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback