> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lite mer om mej...

Kommentarer (3)

2009-05-24 @ 18:58:30

Bloggkompisen Julie från Danmark (julieroberts.blogg.se) har skickat dessa frågor till mej som hon tyckte jag skulle svara på:

Vad äter du mest för mat?
Husmanskost

På kalas, är du den som sitter kvar vid bordet eller hjälper du till att duka av?
Jag hjälper oftast till att duka av.

Var sitter du mest och bloggar?
Framför tv:n med datan i knät.

Köper du ofta trisslotter?
Ja, det händer. Men mer 10:an lotter.

I vilken stad eller vilket land har du tillbringat din bästa semester?
Har aldrig varit utomlands om man inte kallar Danmark för det. Men jag säger Karlskrona i Sverige och Danmark.

Vilken TV kanal tittar du helst på?
Jag tar vad som bjuds. Följer bara en serie på tv400 Ghost Whisperer. Vill gärna titta på Nyheterna med någon gång under kvällen.



Nu skickar jag frågorna vidare till Julia (livetsomsjuk.blogg.se) och till syrran (mollymys.bloggagratis.se).

Kommentarer

Postat av: ella

ja den va bra ,men annars e ja ej så mycke för musikaler isf greace=)

hoppas din kväll e bra=)

2009-05-24 @ 19:51:55
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

strössel har jag men ej glass:( hih

lät gott!!

2009-05-24 @ 19:55:16
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: julia

jobbat hela dagen, sen åkte ja till monkey town där min syster va med vår kusin som är 4,5år!!! Så inatt har vi sovit över allihopa i lillsyrrans lägenhet =) Hoppas du får en kanonmåndag!

Kramar

2009-05-25 @ 07:28:57
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback