> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lillelördag!

Kommentarer (2)

2009-05-27 @ 20:04:31

Onsdagen kallas ju för "lillelördag". Har köpt paket till Bella nu. Sambon hade gjort fiskgratäng när vi kom hem! Underbart!

Vi hade sjukt kul på jobbet i eftermiddag. Jag skrattade så jag vek mej! Vi ska ju ha personalfest på fredag. En av våra arbetskompisar hade tagit med tre peruker (som hennes son använt när dom varit Spice Girls!!). Även halva bollar att använda till "lösbröst". En annan tjej, en gammal arbetskompis till oss, kom in på vårt kontor i ett ärende och genast kastade hon och en av mina andra arbetskompisar sej över peruker och bollar.

Dom stoppade bollarna under tröjan, skojade och sa att: - Åhh, vad hemskt att inte se sina fötter!!? - Så här skulle man gå in till chefen och säga med len röst:  - Heeej, jag skulle vilja ha löneförhöjning. Är det möööjligt, suck! 

Dom tog även på sej perukerna och paraderade och skojade. Vi andra skrattade så vi pep! Så jag och en arbetskompis sa att det hade varit roligt att klä ut oss som "After Dark" på fredag. Temat är ju Glitter och Glamour så vad kan passa bättre?




Nu kollar vi på "Rent Hus". Sedan ska vi kolla på en dokumentär kl 21. Sedan är det dags att sussa. I morron ska Bellas firas och sedan till jobbet och en lååång arbetsdag. Men allt går ju...

Kommentarer

Postat av: Helena

Hej! Vad kul att du vann på lotteriet! Önskar sig Bella nåt speciellt på sin födelsedag? Kram Helena

2009-05-27 @ 20:34:41
URL: http://mollymys.bloggagratis.se

Postat av: Julie

Hejsa!

Vil bare ønske jer en god fødselsdag:-)

Kram

2009-05-28 @ 09:48:00
URL: http://julieroberts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback