> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Måndag

Kommentarer (1)

2009-05-25 @ 09:42:53

Idag är det jobbigt värre, Har ont i kroppen, känner mej febrig, men är på jobbet. Vet inte vad det är men har faktiskt tagit ett par Panodil nu, för att se om det hjälper. Det är en hektisk vecka och jag har inte tid att bli sjuk. Idag ska jag byta en tröja åt Jonatan och ska köpa en födelsedagspresent till Bella. I morron ska vi ut och äta med en arbetskompis. På torsdag fyller Bella 18 år! På fredag är det personalfest och en av helgdagarna blir det till att fira Bella, tror jag.

Har mycket på jobbet med just nu. Så några sjukdomar är det inte plats för.
Ska jobba vidare nu. Har ialla fall fått lite kaffe i mej... So long!

Var ju på 30-årskalas förra helgen. Här kommer lite bilder därifrån.

Jonatan, mamma o pappa

Här står födelsedagsgrisen själv, Susanna!

Patrik, syrran och Micke



Sedan lite hemmabilder:

Fint på trappan

Denna sommarväskan köpte jag på Ge-kås, 89 kr! Glömde visa den innan...

Nu äntligen är växthuset klart, tomater är planterade och igår inköptes en gurkplanta...



Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Usch då din stackare, det låter inget vidare. Jag brukar också ha ont i kroppen och i lederna, inbillar mig att det är något reumatiskt, jag vet inte. Lite Alvedon och vila brukar hjälpa, sen försvinner det, men kommer tillbaka ibland. Kanske det kan bero på stress också, jag vet inte.Ha en jättefin dag och krya på dig, kramar!!

2009-05-25 @ 10:47:19
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback