> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Lördag 2 maj

Kommentarer (3)

2009-05-02 @ 10:30:54


Nu är det snart dags att ge sej av, först till Halmstad för att hämta Bella sedan till tatueraren. Hujedamej, det ska bli spännande att se en ny tatuering växa fram... på dottern! Förra gången var minspelet värt att se. Jag tog lite kort, det ska jag göra denna gången med. Med hennes tillåtelse, förstås, kommer jag med all säkerhet att lägga ut bilder senare.

Först ska vi ta en liten shoppingrunda i stan, som sagt. Ska försöka hitta ett fint linne, som en av mina bloggvänner köpte, på H&M. Vet bara inte om det finns i affären eller det bara är på nätet. Vi får se... Det är ialla fall blått, lite blommigt och smock upptill och lite utställt. Jag har nämligen en blå kofta som jag vill kunna ha till. Jag har mest svarta kläder, tyvärr. Är lite trist nu när våren är här!

Men nu ska jag ta och duscha och fixa till innan jag beger mej. Sambon ska vara hemma och gjuta...

Au revoir!

En härlig frukost väntade...

Kommentarer

Postat av: Julie

Det bliver spændende med den nye tatovering!

Ha' en dejlig lørdag!

2009-05-02 @ 11:07:56
URL: http://julieroberts.blogg.se/

Postat av: BJERNHAGEN

Ja klassen är underbar :) åh, tack så mycket! Ja nu börjar det närma sig idol. ska ta en buss ikväll så jag är framme på natten och sen stå och köa. jag behöver bara sista hjälpen, vilken låt? :/ vilken skulle du välja av dom jag har uttlagt!

2009-05-02 @ 11:54:23
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Postat av: Jeanette

Är du intresserad av ett egetdesignat, billigt och unikt namnsmycke?



Kika i så fall in på min blogg för mer information!



/ jeanette

2009-05-02 @ 15:38:43
URL: http://framtillstudenten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback