> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Onsdag kväll...

Kommentarer (0)

2009-05-20 @ 22:23:18


Nu är det ledighet i 4 dagar som gäller... Ska bli fantastiskt skönt. Vi lär väl hålla på med trädgården emellanåt om det är fint väder. Vi ska lägga plattor på framsidan, nu är det asfalt. Det lär bli tusen gånger finare än det som finns idag. Sedan ska det planteras lite tomater i växthuset, förhoppningsvis. Hinner vi ska även nya bilen få sej en genomgång. Tvättning och dammsugning.

Idag hade sambon gjort en god middag när jag kom hem från jobbet. Är trött som ett ålderdomshem nu och klockan är bara 22.10. Skulle gärna vilja titta på Big Brother, men vet inte om jag orkar. Det är underbart väder ute nu ialla fall. Varmt inomhus så vi fick öppna dörren lite.

Okidoki, har inte så mycket mer att säga, mer än Godnatt!


Jag o sambon... på väg till bion, det var till Indiana Jones filmen (den senaste). Ungarna var med, det var Mors dags presenten från dom, om jag inte minns helt fel. Kul hade vi...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback