> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Shopping

Kommentarer (1)

2009-05-15 @ 22:57:56


Idag blev det en Halmstadrunda med dottern. Hon ville ha en jeansjacka. Hon kom emellertid ut med en mörkgrön kofta (en sådan med långa snibbar fram), jättesnygg. Sedan hittade hon en underbar vaniljfärgad bolero/tröja från "Object"... på rea, dessutom! Den var som gjord för henne. Hon blev så söt... Vi hade en mysig runda ialla fall. Nu är jag hemma hos sambon och idag fick jag mina kläder som jag beställt. Men jag har inte kollat på dom ännu...hihi!

Själv köpte jag idag en underbar tunika i chambray, svart, med fickor, ganska lång. Det var på Vero Moda. Vi ska nämligen på 30-års kalas i morron och jag tänkte ha den då. Tillsammans med svarta byxor och mina svarta skor från La Redoute, som jag köpte i vintras. Skitsnygga, men ganska hög kilklack och svååååra att gå i... Tänkte försöka hitta svarta eller ljusbeiga strumpor med lite glitter i... finns det tror ni?

Pumps Såna här har jag fast med en vristrem över...


Nåja, det behövs sömn nu känner jag. Ska bara kolla till kaninerna först. Skriver mer i morron. Natti Natti!

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Fina gillar modeller med kilklack. Hoppas att du får en jättefin dag, kram!

2009-05-16 @ 11:20:59
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback