> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Söndagkväll

Kommentarer (1)

2009-05-10 @ 19:50:57


Nu är trädgårdsarbetena klara för idag. Vi planterade honungsrosorna, klippte gräset och räfsade fint. Sist tvättade jag ren trappan och så såg det riktigt hyfsat ut på framsidan. Baksidan får vi fortsätta med en annan dag. Allt detta trädgårdsarbete tar tiiiid!  Jag vill att allt ska vara klart med en enda gång! Men jag fattar ju faktiskt fakta...

Nu har vi varit och handlat lite och fiskgratängen står i ugnen. Sedan blir det lite hårfärgning tror jag... får se om orken sitter i efter maten. I morron är det jobbedag igen. Trist, men så är det bara....

Glömde säga att jag köpte mej en vit väska med på Ge-kås, 89 spänn! Det räcker till och blir över när man shoppar där, haha! Här kommer lite flera bilder på eftermiddagen.

Nya Honungsrosen längt bort

 Äntligen klart...

 LIte nya sommarblommor

 Viktigt  med lite eftermiddagsfika efter allt slit...

Kommentarer

Postat av: Julie

Åhh, jeg vil også have en have!! Jeg elsker at plante og gøre fint i haven.

Det ser super fint ud!

Kram

2009-05-10 @ 20:51:39
URL: http://julieroberts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback