> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Tim i himlen

Kommentarer (1)

2009-05-09 @ 01:43:15

Det pendlar verkligen mellan glada inlägg och ledsamma inlägg på min blogg...

Läste på Tim´s sida att han nu farit vidare till himlen! Jag undrar om man kan föreställa sej hur det känns... att mista sitt barn? Nej , det går bara inte. Tims mamma skriver att "nu vet man ju att han slipper lida mer". Dom har ju ändå varit "förberedda" på att det kommer att ske och det kanske snart. Om det nu går att förbereda sej på en sådan sak? Jag beundrar verkligen dessa människor, mammor och pappor, som lämnar ut berättelserna om sina sjuka barn, så att vi andra kan försöka förstå vad som händer... För mej är det så overkligt, men både Tims föräldrar och Irmas mamma Tina, gör det i alla fall lite lättare för mej, att förstå...

Jag tror inte på Gud, men jag tror att både Tim och Irma, har kommit till en underbar värld, där gräset är grönt och ängarna blommar, precis som här på jorden...

Hope-smycken

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Ja det är ofattbart att ett barn skall gå bort före sina föräldrar, det är liksom inte meningen. Du har en ny design eller hur,visst var det väl i blått tidigare? Jag köpet väskan igår och är jättenöjd, har länge sneglat på en sån. Hoppas att du får en fin dag, kramar!

2009-05-09 @ 08:58:27
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback