> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Måndag...

Kommentarer (3)

2009-10-12 @ 10:10:04

En ny dag, en ny vecka! Varför känns det så tungt? I morse försökte jag hitta alla ursäkter att stanna kvar i sängen, men samvetet jagade upp lilla Jeanette, även idag. Det ska man helt klart vara tacksam för. Att man har ett jobb att gå till, att man får vakna frisk och man borde verkligen ta till vara på dagen. Missförstå mej inte, jag är tacksam för allt. Vissa dagar är man bara mer trött... 

Igår gjorde jag peeling, ansiktsmask och duschade, bastade och sedan myste jag och sambon framför tv:n med äppelpaj, vaniljsås och t o m ett glas Portvin! Det borde ju verkligen fått en på fötter i ett jehuj i dag på morronen eller hur?

Jag väntar på att få resa ut i världen. Önskar man var gjord av pengar, eller tja, åtminstona halva mej var gjord av pengar.
Ska verkligen försöka spara lite nu så jag kan komma till NY. Det är en dröm jag har.

Denna måndag får jag ägna mej just åt... att drömma...

So long, långkalsong!

 
Meine perlen♥








Kommentarer

Postat av: ella

hihi ja synd man ej kan maila en pajbit=)

nyss sett på malou om panikångest..å nyss bloggat=)varma koppen å data för mig en stund.

åh basta låter så skönt ju=)vill jag med.kram ha en bra dag=)ja om man ändå va gjord av pengar;)

2009-10-12 @ 11:02:46
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

m man får kämpa bara=)vissa dar går d jätte bra=)sen ibland blir d stopp vid ytterdörren..ush va kallt d ska va då?hihi har satt på ugnen me luckan öppen=)diskat å haft mig.får se va man ska göra hela dan nu då.hoppas du har nått att göra=)

2009-10-12 @ 13:07:17
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Bjorne

Du är som mig, men inte helt fel att drömma om sol och resor,det gör jag från september till maj,hatar höst och vinter.

2009-10-12 @ 20:10:01
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback