> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Nu bär det hemåt!

Kommentarer (2)

2009-10-14 @ 16:36:17

Färdig för idag på jobbet! Nu ska jag hem. Är så trött idag. Så jag tänkte bara titta på "Bonde söker fru" och sedan gå och lägga mej. Vet inte, men jag har nog sovit oroligt inatt. Jag hittade en kjol i går. På VeroModa. Var väl inte riktigt den jag sökte. Ångrar nästan att jag inte köpte den på H&M i stället. Men det blir nog bra så småningom.

Så hej så länge folks!

 

Kommentarer

Postat av: ella

m träffat på rätt skumma snutar..hihih

dom behöver ej va så jäkla otrevliga!!!?

jaja ja d ska kanske jag me se men d e så pinsamt ibland hihihi=)

sol under dagen men riktigt vinterkallt i skuggan.jo d blev mörkt håret;)kram,vila gott nu framför tvn

2009-10-14 @ 17:06:52
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Elena

Det är aldrig försent att bli det man vill bli, kom ihåg det!



Hoppas du sover bättre i natt.

Kram!

2009-10-14 @ 23:15:17
URL: http://ellisono.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback