> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Äntligen fredag!

Kommentarer (1)

2009-09-25 @ 10:07:04

Igår var vi på ljusparty! Det var kul, dels för att jag fick träffa f d svägerskan och dels för att det var mysigt med alla tända ljus och sedan, dessutom, fick vi god fika! Tack till Sussie och hennes mamma!

Jag skulle naturligtvis inte köpa något. Men men... man kan ju alltid ändra sej. Köpte en fin ljuslykta med två änglar som står tillsammans. "Kindness" hette den. När den är tänd så bildas det en skugga i form av ett hjärta på väggen. Hur kan man motstå något sådant?! Vi köpte även lotter. Helena (syrran) och jag vann inget på lotterna vi köpte, men Bella gjorde det! Hon vann 275 kr att handla ljus för! Vilken lycka!

Jag var inte hemma förrän kl 21.50 så det var bara att stupa rätt i bingen! En Frostiz och en älskad Micke, tog emot mej med öppna armar och slickningar (inte av Micke då alltså)... Alltid lika uppskattad är man, när man kommer hem! Lyckliga, Lyckliga mej!!


Frostiz


Micke


"Pluttarna"

Kommentarer

Postat av: ella

kul med ljusparty.

hoppas du får en fin helg kramar=)

2009-09-25 @ 10:17:27
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback