> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Irma...

Kommentarer (1)

2009-09-17 @ 15:57:54


Jag har en länk här på min blogg till Irma Lejdemyrs sida. Jag återkommer till den då och då för jag tycker det är så oerhört viktigt att inte glömma att varje enskild dag vi lever, är så viktig!
                                                          
 Tina, Irmas mamma, är nog en av de mest starka människor jag mött. Även om jag inte mött henne personligen så skriver hon på det mest fantastiska sätt. Ingen ska behöva gå igenom en sådan sak som att mista sitt barn.  Jag blir så rörd när jag läser om Irma.


 

Kommentarer

Postat av: julia

Ja, den bloggen är sååå fin... Den får en att upskatta varje sekund...

Hoppas du mår bra!

kramar

2009-09-17 @ 23:05:17
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback