> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Söndag!

Kommentarer (1)

2009-09-20 @ 11:56:21

Igår blev det inte mycket skrivet. Jag och sonen var i Halmstad och shoppade lite. Sedan på kvällen var vi hos syrran, hon fyllde år! Det var trevligt och god mat! Vi var inte hemma förrän 12 och då var det dags för "bingen" direkt! Idag är det en härlig dag. Jag o Bella ska ut och tvätta bilarna. Det behövs! Sedan får väl kaninerna ha sej en omgång med. Med lite nytt hö och rent i burarna... Sedan får vi se. Har lovat Bella att kolla på en film med...
Hej och pöss mina löss!

Kommentarer

Postat av: julia

Åh ni verkar ha de såå mysigt =)=)

Min söndag har varit bra, ska kolla ensamma mammor söker sen =)

Kramar

2009-09-20 @ 18:04:02
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback