> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Söndag

Kommentarer (2)

2009-09-27 @ 12:19:03

Trist väder idag. Molnigt och ruggigt. Igår var jag o Micke på Ge-kås. Jag hittade äntligen en jättefin vinterjacka, typ parkas med luva, men ingen päls. Lite sportig så där. Svart. Vet ni vad den kostade? 299 kr.  Då tänker ni, "hur ser den ut"? Men den var toppenfin! Det var svarta muddar i armarna med. Det är skönt. Sedan köpte jag grå stooor mössa som hänger, likadan grå halssjal och gråa vantar. Nu kan vintern komma!  Fast först ska vi fixa vinterkacka till Bella med. Hon har ingen stackarn och inte ska man behöva gå runt och frysa! Det får vi fixa i veckan.

ANnars var vi väl hemma ganska sen så det blev lite kvällsfika med Ben&Jerry-Glass och lite tv-tittande.
Idag skulle vi behöva klippa gräset men vi får se hur det blir med vädret. Annars inget speciellt. Jag köpte hårfärg igår med. Golden Hazelnut med slingor. Får väl se om jag hinner med det idag...

So long friends!

Kommentarer

Postat av: julia

Åh ja vill också åka till ullared!!!!! Får bli en tripp dit snart! Härlgit att du hittade så mkt... Hoppas du haft en bra helg!

kramar

2009-09-27 @ 17:53:19
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: ella

hoppas din måndag e bra här e man seg bara;)kram

2009-09-28 @ 11:35:03
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback