> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Trötter

Kommentarer (1)

2009-09-23 @ 10:42:47

Trötter... kan jag kalla mej. Jag är så fruktansvärt trött nu för tiden. Svårt att komma upp på morronen, trött under dagen och trött tidigt på kvällen... Vill bara sova, känns det som. Varför är det så? Jag tror att jag saknar lite sömn faktiskt. Det ligger liksom "back" hela tiden. Får ta och skärpa till mej!

Annars välkomnar jag hösten! Ska bli skönt att få ta hand om sej själv lite. Kanske hitta på något kul...

Kommentarer

Postat av: julia

Tycker du ska ta en dag å måla naglarna, ansiktsmask, fotpeeling mm... Man måste ta hand om dig själv för att orka ta hand om andra =)

kramar

2009-09-23 @ 11:40:13
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback