> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Vår!

Kommentarer (1)

2010-04-26 @ 10:59:20

Nu verkar våren äntligen har kommit! Hela helgen har vi varit i trädgården. Jag har klippt buskar, sopat rent på plattorna m m. Sambon, min underbara händiga sambo, har börjat på altangolvet och det går undan må jag säga.
Det har varit strålande väder i helgen och vi har som sagt varit ute hela helgen och tagit små fikapauser och bara njutit. Frostiz älskar dessa stunder också, när hon får vara lös i trädgården. Hon ville även ha ut kaninerna och talade tydligt om för oss att "nu är det väl dags att plocka ut mina kompisar?"

Igår träffade vi även lille Kevin och Jennifer (Mickes barnbarn och dotter). Lille Kevin är bara 3 veckor och det sötaste vi sett!

Ha en underbar dag nu och njut av solen!

Kommentarer

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Hej =)

Åh sarah sjunger så otroligt vackert!!!



Ja men det är ju så viktigt med positiv feedback, det är så lätt att bara klaga på dåliga saker...



Åh tack snälla!

Hoppas allt är bra med dig med!!!

Massor med kramar

2010-04-27 @ 10:13:40
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback