> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Härliga vinter!

Kommentarer (0)

2010-12-20 @ 13:04:47

Åhh vad jag tycker om detta! Tittar ut och ser den vita, härliga men kalla snön utanför. Alla verkar på gott humör och har kul ute nu. Det passar ju också jättebra med snö nu, eftersom det är julafton om 4 dagar!



Jag älskar julen!

Jag är ledig på torsdag och det ska bli härligt att få umgås med familj och vänner. Bella ska åter till Vedum på torsdag men på förmiddagen ska vi handla dom sista julklapparna, hon och jag. Jag ska ialla fall få umgås med Jonte och det är härligt! Jag vet att dom har det bra, barnen, men visst saknar jag dom när dom inte är hos mej. Men så är livets gång...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback