> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hejohå!

Kommentarer (2)

2010-12-09 @ 13:01:07

Vad dagarna och veckorna går snabbt nu! Inte en enda julklapp har jag köpt! Får bättra mej till helgen kanske?

Igår jul-bowlade vi med en del släktningar och deras bowlingklubb! Kul som vanligt och fina priser!

Nu till helgen kommer nog den fina julgranen upp så man får njuta lite. Ska köpa med mej lite mat till kaninerna när jag kör hem och köra inom Jonte ♥ med en dataväska...

Saknar min Bella ♥ som är hos sin pojkvän.



Längar till julafton nu...

Kommentarer

Postat av: ella

hihi brukar köpa sista minuten men i år har jag varit rätt tidig=)nästan klar me klappar.mysigt med gran!skippar d för katterna ska bara klättra;)hoppas din torsdagskväll e fin =)

2010-12-09 @ 17:26:33
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

mm saknar hennes katter =)hihi var ju ofta kattvakt åt dom..d samma ha d så mysigt ikväll;)snart ett bad sen dega vidare..slöö=)

2010-12-10 @ 16:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback