> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Speciell dag idag :)

Kommentarer (2)

2010-12-27 @ 10:23:02

Allt är som vanligt igen. Julen är slut och jag är tillbaka i dom vanliga gängorna igen. Sambon är hemma och jag hade gjort allt för att vara hemma hos honom! Men men, har man inga semesterdagar så har man inte...

Idag är det en väldig speciell dag i alla fall!!

Det är nämligen...

Jag och min älskade sambo!

Vilka härliga år det varit! Vi har varit tillsammans i fem år, förlovade oss efter ett år tillsammans och när vi gifter oss? Vem vet... :)




Kommentarer

Postat av: ella

grattis;)12 år här men ingen förlovning hehe

fast e jag som ej e så intr av sånt jag är väll knäpp=)

hoppas d går bra på jobbet att dagen går fort!kramis

2010-12-27 @ 10:51:01
URL: http://farytaleinblue.blogg.se/

Postat av: ella

sov sött sen ,hoppas ni kramats massor hihih=)

vi somnade efter vi åt tacos båda 2 hahaha..så vakna innan kl 21..nu ser ja på pirates of caribian.mest för att johnny depp är med;)

2010-12-27 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback