> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

♥♥♥♥

Kommentarer (5)

2010-02-17 @ 11:28:57

♥♥♥
Många hjärtan i dag till mina bloggvänner. Det räcker man skriver att man är lite deppig en dag, så överröser ni mej med glada tillrop och uppmuntran. Åhh vad jag blir glad för det. Tack mina vänner! Ni är guld värda!
♥♥♥

Japp, idag är en bättre dag. Jag är lite bättre från förkylningen, även om det går i vågor och jag tror det är lite febertoppar som kommer och går. Munsåret är inte r i k t i g t lika stort som igår, hihi. Jag fick fiskgratäng av sambon igår när jag kom hem. Det piggade också upp! Sedan blev det lite ompysslande av mej själv, en varm dusch och lite fotvård. Sedan var jag faktiskt som en nyare människa och jag var nöjd och kände mej varm när jag kröp ner under täcket lite senare och lyssnade lite på Os på radion, tillsammans med sambon och en vovve.



Förkyld är jag... men än är det inte förkylt...

Kommentarer

Postat av: ella

lämna en lapp igår till dom men värkar ej hjälpa...:/

krya på dig nu=)

åh va gott med fiskgratäng=)

2010-02-17 @ 11:33:07
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: emma

sv; Ja det ska bli underbart med lov, längtar! Ta igen sig och bara ta dagen som den kommer. Åh ser verkligen fram emot lovet.

ska du göra något speciellt i helgen?

kram kram

2010-02-18 @ 06:57:05
URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Grattis i efterskott världens goaste Jeanette! Hoppas du hade en kanondag!!!



Tack för dina otroligt värmande ord, de stärker mig i min vardagliga kamp! Jag är enormt tacksam över att ha dig som bloggvän med, hoppas du vet de!!

Självklart får jag mycket av er andra med, i massor!!!!



Jag jobbar med mgi själv hla tiden, man stärker sig själv genom det. Familjen vet jag inte vad jag gjort utan, som du skriver... vad tusan hade man gjort utan dem???

Skickar tillbaka massor med kramar!!!!!

2010-02-18 @ 10:41:57
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: ella

m ska se det jag med sjunger ju så fint=)

förstår du saknar dom=)

övertrött men pysslar å gör fint nu när jag fick hem alla medel=)

mm..jobbigt höra sånt dom bor ju över mig...

kram vännen<3

2010-02-18 @ 13:10:12
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: ella

jo ikväll ska d vilas i ett bad å ska testa BUS.brukar aldrig ha sånt å solar aldri solarium hihi.

hoppas man ej blir orange...:D

2010-02-18 @ 13:11:42
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback