> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Usch!

Kommentarer (1)

2010-02-01 @ 10:36:14

Jag tror inte på gud men nu behöver jag verkligen någon som "will lead me"...

Jag är inte felfri! Jag har betett mej omoget i mångt och mycket, fast jag inte medvetet velat såra någon egentligen... men tyvärr, några som jag älskar mycket blev drabbade...

Önskar att jag kunde ta på mej allt. Då skulle jag också kunna rätta till allt

Jag vet ialla fall vad som är rätt och ska se till att det går upp ett ljus för dom andra, som inte fattar, med!

♥Det är endast tanken på mina nära och kära som håller mej "igång" just nu♥.

Det är så jobbigt att inte kunna påverka andra att bara vara bra, rediga, kärleksfulla och omtänksamma människor. Att stå utanför och bara se på, är otroligt jobbigt!

Här struttar alla runt som om världen bara rullar på som vanligt och allt går sin gilla gång.. Det gör den ju, så klart, men jag vill bara ropa: - Stanna upp! Hjälp!

Tack kära blogg för att jag fick skriva av mej dessa små rader...


Detta ger jag till mina barn och min sambo! Tack ni underbara! Ni har mitt hjärta för alltid!!

Kommentarer

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Tänker på dig i massoe....

Du är underbart!

2010-02-01 @ 23:28:14
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback