> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

?

Kommentarer (2)

2010-01-07 @ 14:28:20

Livet... är inte alltid en dans på rosor!

Jag har fått lära mej livets "hårda skola". Känslomässigt menar jag. Senaste åren har jag gått igenom saker som jag aldrig trott jag skulle göra... någonsin! Man har lärt sej och man har fått acceptera och man har blivit sårad och självklart sårat... Livet är inte alltid så lätt att leva. Varför kan inte bara livet vara lätt att leva?!


Vem leder mej?

Kommentarer

Postat av: ella

livet e svårt ibland men man uppskattar när d e bra då=)kram!!!ha en bra dag jag e bara lat idag;)

2010-01-07 @ 15:01:28
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Ja, livet är inte lätt... Vad mycket man lär sig genom alla svårigehter men såren i själen blir också fler och tyvärr lättare att återkomma...

Massa kramar till dig!!!

2010-01-09 @ 00:05:48
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback