> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Härliga dagar!

Kommentarer (1)

2010-01-06 @ 00:15:58

Så skönt att var ledig från jobbet, nästan en hel vecka! Jag har varit så trött på sista tiden och det är verkligen skönt med lite uppladdning.

Jag och sambon var på bio igår. Såg Avatar! Den var verkligen sevärd! Skönt att kunna koppla av med sambon lite ibland så det var verkligen uppskattat! Nu är det ledigt imorron med, sedan två arbetsdagar och sedan ledigt igen! Verkligen skönt. Inte för att jag längtar tillbaka till kontoret. Jag antar man ska vara glad att man har ett jobb, men ibland känns det som om man vill göra något helt annat. Jag älskar ju musik så att satsa på det hade varit förträffligt. Men det får väl förbli en dröm än så länge...


Julblommor i all ära... men den första buketten med härliga Tulpaner är nåt visst...!

Kommentarer

Postat av: ella

fina tulpaner=)

m avatar måste jag se!kram ha en fin dag=)

2010-01-06 @ 12:04:22
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback