> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Hejhej!

Kommentarer (2)

2010-01-25 @ 08:24:55

Har bloggat dåligt i helgen, jag vet...  Det är bara så att ibland räcker inte tiden till. Samtidigt är bloggandet en "ventil" för mej och det är skönt att prata av sej och bluddra och bladdra lite bara.

I går kväll var jag och sambon och kollade på "Snabba Cash". Den var spännande från början till slut. Fascinerande och lite märklig var den allt, men mitt intryck var att ialla fall jag gillade den. Det var fullsatt på bion och jag hörde folk omkring mej när vi gick ut att: - Den var inte bra. Boken var bättre m m.

Jag gillade den, som sagt, fast jag har förstås inte läst boken. Det var lite konstigt slut bara men det lämnar väl en möjlighet öppen för en fortsättning antar jag. Jag har hört att det ska komma en till och t o m två filmer till!
Av denna hoppade jag ialla fall till av rädsla ett par gånger och såna filmer både gillar jag och ogillar jag... hihi!

Hoppas denna vecka går fort. Jag längtar redan till helgen! Så är det bara!



Är redan kaffesugen...!

Kommentarer

Postat av: ella

mums med kaffe=)

kul den va bra=)

här ska väll inte göras något spec=)inte idag iaf hehhe

2010-01-25 @ 14:01:24
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Är tidigt uppe idag, har massor att göra, lite för mycket till och med. Måste nog ta och läsa boken Snabba cash, alla pratar om den. Jag hoppas också att veckan rusar iväg, det borde vara helg lite oftare. Ha en fin dag, kram!

2010-01-26 @ 06:41:45
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback