> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Jaha...

Kommentarer (3)

2010-01-27 @ 10:22:13

... så kommer då ovädret sakta rullande in över södra Sverige också. Det var riktigt ruggigt att köra i morse och det tog mej nästan en timme att komma på plats. Nu tänker jag sticka hem lite tidigare idag för jag räknar med att det tar en timme hem med eller kanske ännu längre tid... Pust!

I  morgon är jag ledig. Jag ska med Jonte till diabetsdoktorn och sen får vi se vad vi hittar på... Hoppas vi kan ta oss dit bara, men det återstår att se.



Säger ett litet "Hurra" idag för Saab och dess framtid!

 

 

Kommentarer

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Lycka till hos doktorn, hoppas det går bra!!!!!

2010-01-27 @ 11:02:59
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Postat av: Elena

Ja, riktigt jobbigt med ovädret. Kan vi inte få vår nu? Visst skulle det vara härligt? (:

2010-01-28 @ 15:01:52
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: Helena

Godmorgon! Ja brr, vilket busväder vi har fått, men det är tydligen lika kallt i helga världen. Såg på Jay Leno show och ha sa att det inte hade varit så kallt i Californien på fyrtio år! Här är det 15 grader idag, så det lockar inte så mycket till att gå ut, utan kommer nog mysa inne, städa och pyssla lite och krypa ner i soffan med lite varmt te och en bra film och läsa lite. Önskar dig en jättefin lördag, kram!

2010-01-30 @ 10:57:40
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback