> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Mina barn!

Kommentarer (3)

2010-01-22 @ 21:32:07

♥ Mina barn kan jag inte prata nog mycket om! Det har väl alla märkt? Idag har jag och Jonte fikat tillsammans på middagen! Det är alltid lika kul! Efter fikat var vi i en klädaffär och Jonte hittade jättefina kläder. 2 par jeans, 3 t-shirts och en tjocktröja, allt för 1200 kr! Det var väl okej eller hur? Med tanke på att det var Iceman och andra fina märke...

Bella är i hmmmm... hos hmmmm... hihi! Saknar henne!

Jag vet att dom har det bra och jag önskar att vi kommer ha samma relation som vi har nu... för alltid! Det är så att efter en skilsmässa har jag märkt att man får nog en bättre relation med barnen än om "vi hade bott under samma tak", som Bella så klokt sa till mej!

Man "jobbar" på relationerna extra mycket och det blir så mycket roligare när man väl hittar på saker. Självklart saknar jag att alltid ha dom i samma hus, men dom är ju nästan vuxna nu så det är ju så det ska bli... dom ska lära sej klara sej utan mej Eller rättare sagt... jag ska lära mej att klara mej utan dom i vardagen... Tufft för en mamma... men det får gå och det gör det. Jag ska bara vänja mej långsamt först, hihi... ♥

Puss o kram, skumbanan!

Kommentarer

Postat av: Helena

Godmorgon! Här är allt bara bra, hoppas detsamma med dig. Visst är barnen och familjen det bästa man har, härligt att det känns så. Tyvärr är det ju inte alla familjer som har en sådan sammanhållning, jag obbar ju inom psykiatrin och ser mycket elände av den sorten. Jag har nu också börjat en psykoterapikurs ( KBT ), som jag går andra terminen av och lär nog få se ännu mer av familjer i kris, suck. Hoppas att du får en fin helg, här blir det bara lugnt, kram!

2010-01-23 @ 10:20:54
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: ella

den filmen vill jag se med=)

nu blir d tv e såå trött ush;)

kram

2010-01-23 @ 22:23:11
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Vad fint sagt av bella, men måste ju se det positiva ur det kobbiga man går igenom...

massa kramar

2010-01-27 @ 09:33:23
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback