> Jeanettes små funderingar... -
RSS RSS 2.0

Jeanettes små funderingar...

Skönt med semester!

Kommentarer (4)

2010-07-23 @ 21:58:12

Första semesterveckan har gått. Jag kom på att bloggen har jag ju glömt! Jag saknade mina bloggvänner faktiskt!
Det har varit underbart väder hela veckan men nu ikväll är himlen faktiskt alldeles gul här utanför! Känns som det ska braka loss världens oväder!

Annars har vi inte gjort så mycket denna veckan. I onsdags var jag och Bella på Väla en sväng. Hon skulle ha en klänning till ett bröllop. Vi hittade en jättefin. Sedan var det REA på Ur&Penn!! Alla halsband 30 kr och armband 25 kr! Vem kan motstå detta? Det blev två halsband och ett armband.
Bella köpte en illande grön klocka :)

Efter Väla var vi på Findus i Bjuv och hälsade på Jonte! Det var intressant att se var han jobbade. På kvällen grillade vi hemma hos syster med sambo. Invigde deras altan. Gott o trevligt!

Annars ska vi nog inte hitta på nåt speciellt på semestern, göra små utflykter och ta dan som den kommer bara. Det är skönt att slippa tider och att köra bil ett tag framöver... So long!

Kommentarer

Postat av: ella

ja ta dan som den kommer d är bäst=)

ha d så bra kramis=)

2010-07-26 @ 11:41:00
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Postat av: Helena

Härligt att du har semester och skönt att bara ta dagen som den kommer, ingen stress, det har man ju nog av annars. Blev så glad över din kommentar, tack snälla du. Det är så mysigt att ha några få bloggvänner som man känner så fin kontakt med. Har också "glömt" bloggen lite, har liksom inte orkat riktigt, Annars tycker jag att sommaren har varit riktigt bra och jag har ju snart semester igen. Ha nu en jättefin fortsättning på din semester, många kramar Helena.

2010-07-28 @ 21:47:54
URL: http://beverlyhills.blogg.se/

Postat av: Elena

Aw, och jag har saknat dina inlägg! Jag hoppas du njuter för fullt av din semester nu. KRAM

2010-08-01 @ 18:21:14
URL: http://ellisono.blogg.se/

Postat av: ella

inte ofta man orkar blogga nu ;)idag va d iaf lite sol men nu är d molnigt igen suck!!!kan inte sommaren börja om=)kram

2010-08-05 @ 18:04:20
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback